window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-88346160-1');
/Plata si Livrarea Produselor
Plata si Livrarea Produselor2020-08-06T14:59:56+00:00

Metode de livrare si plata a comenzilor

1. Plata produselor

Preturile Produselor afisate pe Site sunt exprimate in Lei (RON) si includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Dupa introducerea articolelor dorite in cosul de cumparaturi, in vederea plasarii comenzii, ti se va solicita alegerea metodei de plata dorita.

a. Ramburs sau numerar la sediu

Plata se realizeaza la livrarea comenzii prin firmele de curierat rapid partenere sau in momentul in care vei ridica Produsele de la sediul Led It Up.

Chitanta primita de la curier reprezinta dovada platii.

b. Plata prin Card la sediu (POS)

Produsele se pot achita folosind orice card emis sub sigla Visa sau Mastercard pentru comenzile online a caror optiune selectata a fost „Ridicare de la sediu”.

c. Plata online cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele Visa/Visa Electron, Mastercard/Maestro.

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Led It Up foloseste platforma mobilPay si are certificat SSL.

Dupa selectarea acestei metode de plata si dupa confirmarea comenzii, se va emite o factura proforma cu link de plata pe adresa ta de email.

Pentru a efectua plata, te rugam sa deschizi link-ul pe care l-ai primit pe mail si sa accesezi butonul „Plateste cu cardul”/ „Plateste acum”.

In acest moment vei fi redirectionat catre pagina de plata mobilPay. Aici poti consulta detaliile despre factura primita spre plata. Pentru a realiza plata, te rugam sa completezi: numarul cardului, numele posesorului de card, luna si anul expirarii cardului, ultimele 3 cifre tiparite pe spatele cardului sub banda magnetica (daca nu exista se va lasa necompletat) si sa accesati butonul „Platesc in siguranta”.

d. Plata prin virament bancar

Dupa primirea comenzii tale si confirmarea ei, iti vom transmite la adresa de email comunicata in formularul de comanda factura proforma care va contine datele de identificare ale vanzatorului, datele bancare, numarul comenzii si suma totala de plata, inclusiv TVA.

Te rugam sa achiti contravaloarea facturii proforme cu mentionarea numarului si data comenzii si sa transmiti confirmarea de plata catre adresa de email contact@leditup.ro, in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea facturii. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a anula comanda plasata de catre tine si de a scoate produsele comandate de sub rezervare.

Livrarea comenzii se va efectua numai dupa confirmarea incasarii contravalorii comenzii tale.

2. Livrarea produselor

a. Livrare prin curier 

Livrarea produselor se face oriunde pe teritoriul Romaniei. In scopul livrarii produselor comandate, companiile de curierat agreate de catre noi sunt FAN Courier si DPD (Dynamic Parcel Distribution).

Livrarea Produselor este gratuita pentru comenzile cu o valoare mai mare de 800 lei.

Taxa de livrare in cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 800 lei este de 22 lei pentru localitatile ce se afla in aria de acoperire a retelei de curierat, respectiv, 18 lei pentru Bucuresti.

Pentru localitatile din afara retelei de curierat, costul livrarii difera in functie de zona geografica si consta in Taxa pe regiune + Taxa pe zona. Aceste taxe pot fi consultate in pagina „Cos Cumparaturi”, sectiunea „Calculeaza costul livrarii”, pentru fiecare localitate in parte.

Procesul de livrare incepe din momentul confirmarii comenzii. Aceaste este livrata de la sediul nostru la destinatie in interval de 1-2 zile lucratoare pentru produsele aflate in stocul Led It Up, in functie de volumul comenzilor deja inregistrate in sistem.

In cazul comenzilor a caror plata se efectueaza prin virament bancar sau online cu cardul, livrarea se va face doar dupa confirmarea platii, avand acelasi interval de procesare de 1-2 zile lucratoare.

In ziua livrarii coletului vei primi SMS din partea firmei de curierat partenere prin care ti se va comunica intervalul de livrare a expeditiei. In cazul in care reprezentantul firmei de curierat partenere nu te gaseste la adresa in intervalul comunicat, vei fi notificat de catre firma de curierat partenera cu privire la existenta unei trimiteri postale si ti se va indica punctul de lucru al firmei de curierat partenere de unde poate fi ridicata. Coletul se va pastra in depozitul local al firmei de curierat partenere timp de 7 zile calendaristice de la prima avizare. In cazul esuarii livrarii, coletul va fi returnat catre Led It Up iar comanda ta se va considera anulata. In acest caz, vei putea plasa din nou comanda respectiva, urmand sa suporti costurile unei noi livrari.

Pot exista situatii exceptionale in care livrarea produsului sa se poata efectua intr-un termen mai mare decat cel mentionat, urmand ca in acest caz sa fii notificat de catre unul din operatorii nostri.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale sau alte impedimente de forta majora.

Produsele noastre sunt livrate in plicuri albe, format A4, avand sigla Led It Up imprimata pe ele sau in cutii de culoare bej cu dimensiunile 20 x 14 x 7 cm avand etichete negre personalizate Led It Up atasate.

Important!

La momentul livrarii, te rugam sa verifici starea coletului. In cazul in care coletul este deteriorat, deschis, cu urme de lichid sau produse lipsa, te rugam sa nu receptionezi coletul, sa pozezi deficientele si sa soliciti curierului sa intocmeasca un proces verbal pentru deteriorare.

Coletele deteriorate pentru care se respecta cele de mai sus beneficiaza de acoperire impotriva daunelor. Astfel in cazul in care produsul/produsele aflate in colet sunt deteriorate, puteti solicita inlocuirea lor gratuit sau rambursarea eventualelor sume deja platite. Pentru a beneficia de inlocuire/rambursare te rugam sa ne informezi cu privire la situatie si  sa ne trimiti o copie a procesului verbal intocmit de curier si poza/pozele coletului deteriorat nedesfacut pe adresa de email contact@leditup.ro in maxim 72 de ore de la data livrarii.

Daca este semnata primirea coletului si achitata valoarea rambursului in cazul unui colet sosit neconform, inseamna ca ai acceptat primirea lui iar firma de curierat isi declina responsabilitatea pentru integritatea coletului.

Nerespectarea procedurilor necesare la livrarea sau returnarea coletului exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva Led It Up sau a companiei de curierat, inclusiv rambursarea contravalorii produselor sau inlocuirea acestora.

b. Ridicarea de la sediu

Serviciul de ridicare personala din sediul Led It Up este gratuit si este valabil pentru toate produsele disponibile in magazinul online.

Ridicarea produselor direct de la sediu se poate face dupa confirmarea in prealabil a comenzii, in timpul programului de lucru mentionat in pagina de „Contact” (Miercuri: 18:30 – 22:30, Sambata: 10:00-14:00), in maxim 7 zile.

1
Pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe site-ul nostru, Led It Up utilizeaza fisiere de tip cookie. Prin continuarea navigarii pe site sau prin apasarea butonului “Am inteles”, esti de acord cu stocarea cookie-urilor primare si terte. Mai multe informatii gasesti in sectiunea Politica de Confidentialitate Settings Am inteles